Esplanada de l'Assut

És un espai perfecte per a muntatges de grans dimensions o esdeveniments amb nombrosa afluència de públic: concerts, sampling, sopars a l’aire lliure, accions promocionals, rodatges, presentacions de producte, exposició de vehicles, zones complementàries per a la realització de grans esdeveniments.

Per als clients que requerixen d’un ampli espai per al desenrotllament del seu esdeveniment, és una zona perfecta que completa l’oferta del complex.

A CONTINUACIÓ, LI DETALLEM ELS ESPAIS INTERIORS DE LA EXPLANADA DEL ASSUT

 

 

Esplanada

Situada entre el Museu de les Ciències i l’Àgora, l’esplanada de l’Assut de l’Or ocupa més de 12.000 m², completament diàfans.

LÀMINA NORD

Situada entre el Museu de les Ciències i el pont de l’Assut de l’Or. Es tracta d’un espai ideal per a tot tipus d’esdeveniments a l’aire lliure.

Làmina sud

Situada entre el llac sud del Museu de les Ciències i el pont de l’Assut de l’Or. Es tracta d’un espai ideal per a tot tipus d’esdeveniments a l’aire lliure.

Zona T

Passeig situat entre l’esplanada de l’Àgora, un espai exterior amb vista als edificis emblemàtics de la Ciutat de les Arts i les Ciències.

Esplanada de l’Assut

Situada entre el Museu de les Ciències i l’Àgora, l’esplanada de l’Assut de l’Or ocupa més de 12.000 m², completament diàfans.

Continuar llegint

Làmina nord

Situada entre el Museu de les Ciències i el pont de l’Assut de l’Or.  

Continuar llegint

Làmina sud

Situada entre el llac sud del Museu dels Ciències i el pont de l’Assut de l’Or.

Continuar llegint

Zona T

Passeig situat entre les esplanades de l'Àgora, un espai exterior amb vista als edificis emblemàtics de Ciutat de les Arts i les Ciències.

 

Continuar llegint