Exposició Jaume Plensa. Fins al 3 de novembre de 2019

L'exposició d'escultures de l'artista Jaume Plensa (Barcelona, 1955) arriba als exteriors de la Ciutat de les Arts i les Ciències de la mà de la Fundació Hortensia Herrero. Fins al 3 de novembre de 2019 es podran veure set escultures, totes peces úniques, de set metres d'alçària i de ferro colat, que se situaran en el llac sud del complex.
Jaume Plensa és un dels artistes espanyols amb major presència a tot el món. Ciutats com Mont-real, Sant Diego, Chicago, Seul, Tòquio, Miami, Nova York, Londres, Salzburg, Liverpool, Dubai o Dallas compten amb escultures seues instal·lades de forma permanent. Així mateix, l'obra de Plensa ha sigut objecte d'exposicions temporals en museus i institucions com la Biennal de Venècia, el Nasher Sculpture Center de Dallas, el Yorkshire Sculpture Park, el Museu Picasso d'Antíbol, el MAMAC de Niça, o en museus de ciutats com Hèlsinki, Tampa o Nashville i en les seues galeries de París, Nova York i Chicago. Plensa va inaugurar al novembre del 2018 dues exposicions al nostre país, un projecte específic per al Palau de Cristall de Madrid (MNCARS) i una altra en el Museu d'Art Contemporani de Barcelona (MACBA), totes dues exposicions es podran veure fins a abril del 2019.
Plensa ha rebut nombrosos premis internacionals com la medalla de Cavaller de les Arts i les Lletres de França, el Premi Velázquez de les Arts i ha sigut nomenat Doctor Honoris causa pel Art Institute de Chicago i per la Univeristat Autònoma de Barcelona.
#PlensaValencia