Conferència. Altres sistemes solars: Planetes, llunes, mars...

Event finalitzat


Alberto Fernández Soto. Institut de Física de Cantabria (IFCA) i unitat associada Observatori Astronómic de la Universitat de València-IFCA 19:30 hores. Dijous, 14 d'octubre de 2021 Auditori Santiago Grisolía del Museu de les Ciències 
Conferència. Altres sistemes solars: Planetes, llunes, mars...

Conferència "Altres sistemes solars: Planetes, llunes, mars..." dins del cicle d'Astronomia. De lliure accés, prèvia inscripció, se celebrarà el dijous, 14 d'octubre de 2021 en l'Auditori Santiago Grisolía del Museu de les Ciències.

Durant els últims 25 anys els planetes fora del nostre sistema solar han passat de ser una teoria a objectes catalogats per milers. Fins hui només podem detectar-los i mesurar paràmetres bàsics com la seua massa o la seua grandària. Però s'acosta el moment en què podrem estudiar-los en cert detall i recollir informacions com la presència d'atmosfera i la seua composició, l'existència de llunes, o la possibilitat que hi haja oceans (de quin líquid?) en les seues superfícies. Molts d'estos indicis poden ser clau per a determinar, en un futur, la potencial presència de vida en eixos nous mons.

Accés lliure prèvia inscripció. La inscripció finalitza a les 14 hores del dia de la conferència

Programa: 
19:30: conferència en l'auditori Santiago Grisolía
20:30: fi de la conferència i inici del col·loqui
21:00: fi de l'activitat

L'accés a l'activitat es realitzarà per la porta oest del carrer Menor del Museu (junt a l'Hemisfèric) 

Esta conferència serà gravada en vídeo i retransmesa en directe, podent ser difosa en qualsevol dels mitjans audiovisuales i/ o espais de la Ciutat de les Arts i les Ciències, així com en els canals de difusió de vídeos massius en Internet.

Si has vist esta conferència ens agradaria conéixer la teua opinió. En este enllaç trobaràs una enquesta de satisfacció sobre l'activitat

 

 

 

NORMATIVA COVID-19

1. Realitza l'accés i l'eixida del Auditori de manera escalonada respectant en tot moment la distància interpersonal de seguretat. El desallotjament es realitzarà començant per les últimes files 
2. Respecta els recorreguts senyalitzats a l'interior del recinte.
3. Llava't les mans amb gel desinfectant. Disponible en l'accés al Auditori
4. Usa mascareta sempre
5. Respecta la distància interpersonal de seguretat una vegada dins del Auditori.
6. Per higiene, no has de compartir el teu seient amb una altra de les persones assistents, són personals i intransferibles.
7. Dins del recinte està prohibit consumir qualsevol tipus de beguda o menjar. 
8. Per la seguretat de tots, sigues responsable amb el compliment d'esta normativa.