Conferència. "Instagram, un Instagram val més que mil WhatsApp" Phil González. 14 de desembre de 2017

Amb més de 800 milions d’usuaris i més de 100 milions de fotos pujades al dia, Instagram s’ha convertit en un dels fenòmens més importants en xarxes socials dels últims anys. No sols va canviar la vida de milions de persones, també la seua relació amb la fotografia, el vídeo i la publicitat. Instagram va arribar, va marcar tendències, va crear noves modes basades en inèdites formes de comunicar, de relacionar-se i de promocionar tant personalitats, empreses, productes, servicis...
Phil González, fundador d’Instagramers, la major comunitat de fans d’Instagram del món, oferix el dijous, 14 de desembre a les 19:30 hores en la sala de projeccions de l'Hemisfèric, la conferència-taller de lliure accés prèvia inscripció "Instagram, un Instagram val més que mil WhatsApp". González forma part del jurat del concurs fotogràfic en Instagram organitzat per la Ciutat de les Arts i les Ciències.
Philippe González és llicenciat per l´École Supérieure de Commerce de Lilla (França). Va ser director de Màrqueting en la indústria de l’automoció i va participar en el llançament del primer portal automòbil, Autocity.com. Va treballar en direcció de continguts web i mòbils a Aurenja i fins fa poc ha sigut Director Digital d’Amc Networks per a Ibèria i Latam. En 2010 va crear un blog, Instagramers.com, que acaba convertint-se en una xarxa de grups locals que faciliten el contacte entre usuaris d’Instagram. Així naix a Espanya “la principal xarxa de fans d’Instagram”. Hui hi ha més de 500 grups “d’IGers” o “Instagramers” en més de 80 països, organitzen uns 50 esdeveniments al mes i tenen fins una Instagramers Gallery permanent en la Fundación Telefónica. Al maig del 2017 va publicar el seu primer llibre sobre la famosa xarxa social.
19:30 hores. Sala de projeccions de l’Hemisfèric.