La col.laboració entre la Ciutat de les Arts i les Ciències i El Corte Inglés es reforça en el primer aniversari del centre de l'avinguda de França

26/05/2005

El director general de la Ciutat de les Arts i les Ciències, Jorge Vela, i el director d’El Corte Inglés de l’avinguda de França, José Ibáñez, han presentat hui les accions de col•laboració posades en marxa per les dos entitats amb motiu del primer aniversari del centre de l’avinguda de França. Del 27 de maig al 3 de juliol s’instal•larà un estand d’El Corte Inglés al carrer Menor del Museu de les Ciències i un estand de CAC a El Corte Inglés de l’avinguda de França amb jocs interactius sobre els continguts del complex cultural i també una pantalla amb imatges en directe del delfinari de l’Oceanogràfic.

El director general de la Ciutat de les Arts i les Ciències, Jorge Vela, ha destacat que d’esta manera “reforcem la col•laboració entre tots dos; perquè cal que hi haja una sinergia constant entre les dos entitats veïnes que han contribuït que en estos últims anys s’haja viscut en la zona una autèntica transformació urbana”. Jorge Vela ha indicat que “la Ciutat de les Arts i les Ciències sempre ha respost i ha oferit les instal•lacions i la nostra imatge avantguardista i continguts culturals a fi d’afavorir el desenvolupament i el progrés de la Comunitat Valenciana”.

Així mateix, ha explicat que, a través d’esta col•laboració, la Ciutat de les Arts i les Ciències “col•labora de nou amb firmes instal•lades a la Comunitat Valenciana per a fer activitats conjuntes, la nostra imatge emblemàtica s’associa a una firma de gran prestigi i acosta al client d’El Corte Inglés els nostres continguts divulgatius”. Jorge Vela ha destacat també la campanya de publicitat mampresa amb Viajes El Corte Inglés per a llançar l’oferta del complex de divulgació a tot el territori nacional.

En la intervenció del director d’El Corte Inglés de l’avinguda de França, José Ibáñez, s’ha indicat que estes actuacions conjuntes “no són només una campanya de promoció, sinó que responen a una autèntica declaració d’intencions”. Ibáñez ha afegit que esta col•laboració “és molt interessant per a tots dos perquè acosta a tots els nostres clients els continguts de la Ciutat de les Arts i les Ciències i, alhora, els visitants d’este complex de divulgació cultural coneixeran la nostra realitat”.

José Ibáñez ha afirmat, a més, que la gran afluència de visitants i turistes a la Ciutat de les Arts i les Ciències es reflectix en l’activitat diària d’estos grans magatzems de l’avinguda de França. Així mateix, ha explicat que durant tot el mes es faran diverses activitats lúdiques i culturals al centre comercial de l’avinguda de França.

A partir de divendres que ve, 27 de maig, i fins al 3 de juliol les dos entitats compartiran estands on es faran jocs, hi haurà una pantalla de plasma amb una mascota interactiva i, en el cas de l’estand de CAC situat a El Corte Inglés, el públic podrà participar en un joc interactiu sobre els continguts de la Ciutat de les Arts i les Ciències. A més, en este mateix estand els clients d’El Corte Inglés podran contemplar en directe el que succeïx en eixos moments al delfinari, a través d’una càmera instal•lada en l’Oceanogràfic.