La Ciutat de les Arts i les Ciències és l'espai turístic amb més intenció de visita

11/08/2007

La Ciutat de les Arts i les Ciències és l’espai turístic que té més intenció de visita entre els espanyols, segons un estudi elaborat l’any 2006 que conclou que el complex de divulgació cultural té el potencial més alt de mercat entre els grans espais turístics, culturals i d’oci, amb una intenció expressa de visita de dos terços dels espanyols. 
La Ciutat de les Arts i les Ciències és l'espai turístic amb més intenció de visita Estes dades s’extrauen d’un estudi que analitza la notorietat, la quota de visita, el grau de fidelització, l’atractiu potencial i el potencial de futura visita de diversos espais turístics entre els quals hi ha la Ciutat de les Arts i les Ciències, Eurodisney, Port Aventura, Warner Bros Park, el Museu Guggenheim, l’Illa Màgica o l’Aquarium de Barcelona.

Així mateix, quant a l’atractiu potencial, tres de cada quatre espanyols (74%) que no han visitat la Ciutat de les Arts i les Ciències tenen intenció de visitar-la, un grau d’atractiu molt superior al dels altres espais.

Pel que fa al grau de fidelització, la visita al complex genera el grau més alt de satisfacció entre els grans espais analitzats, grau que dóna lloc a una intenció de repetició de visita entre un 69% dels clients. Es tracta del percentatge més destacat en comparació dels altres espais; Warner Bros Park, amb un 63%, és l’únic que s’acosta a este nivell.

A més, la Ciutat de les Arts i les Ciències ha sigut visitada per un 32% dels espanyols, xifra que la situa en segona posició en la quota del mercat espanyol dels grans espais turístics, culturals i d’oci, superada únicament per Port Aventura (35,2%).

Finalment, també segons este estudi, tots els entrevistats reconeixen la Ciutat de les Arts i les Ciències, per tant, el grau de notorietat se situa en un 100%, xifra que la situa també com a primer espai turístic, cultural i d’oci per davant dels altres espais.