G. Camps: 'Este conveni és una mostra del nostre interés per promoure i divulgar la ciència i la cultura en la xarxa'

30/04/2011

Acord entre CACSA i l'Associació E3 Futura per a organitzar Campus Party durant els pròxims quatre anys

El vicepresident econòmic i president del Consell d'Administració de CACSA, Gerardo Camps, ha manifestat hui que "el conveni que hui subscrivim és una mostra més de l'interés mostrat des de Ciutat de les Arts i les Ciències per promoure i divulgar la ciència i la cultura en la xarxa".

"La vinculació i el suport de la Generalitat i de Ciutat de les Arts i les Ciències a les noves tecnologies ha sigut una constant en la nostra trajectòria i així continuarà sent. Estem convençuts que les noves tecnologies en xarxa és una inversió per la qual és necessari apostar", ha afirmat el conseller Gerardo Camps.

El vicepresident econòmic ha realitzat estes declaracions després de firmar, junt amb la Presidenta de l'Associació E3 Futura, Belinda Galiano, el conveni marc de col•laboració entre CACSA i esta Associació per a l'organització conjunta i celebració anual de Campus Party a València durant els pròxims quatre anys. A l'acte ha assistit també el cofundador de Campus Party, Paco Ragageles.

Durant la seua intervenció, el president del Consell d'Administració de CACSA ha recordat que des de fa deu anys la Campus Party es ve celebrant a València, "el que reflectís la modernitat i el progrés d'esta Comunitat".

"Fa més d'una dècada que un grup de jóvens visionaris van somiar amb este món futur i des de la Generalitat apostem fortament per estes idees. La Campus es va celebrar per primera vegada en la Ciutat de les Arts i les Ciències en l'estiu de 2000, amb un alt índex de participació que ha anat creixent progressivament amb els anys", hi ha assenyalat Gerardo Camps.

"Des de llavors, la història de la Campus Party ha transcorregut en paral•lel a la de la Ciutat de les Arts i les Ciències. Per això ens sentim estretament vinculats a este esdeveniment que cada estiu es convertix en el major espai de convivència tecnològica d'internautes", ha afirmat el vicepresident.

"Així", ha continuat Gerardo Camps, "igual que Campus Party ha anat creixent, la Ciutat de les Arts i les Ciències continua avançant com ho demostren l'èxit dels diferents esdeveniments que acull o l'increment constant de visitants, la qual cosa confirma l'aposta de la Generalitat Valenciana pels grans projectes i esdeveniments com a generadors de riquesa i ocupació. De fet, durant esta Setmana Santa el complex ha rebut 30.000 visitants més que en el mateix període del passat any, la qual cosa suposa un 16% de creixement respecte al 2010"

"Campus Party és l'esdeveniment que millor identifica el que fem en la Ciutat de les Arts i les Ciències, es tracta d'un lloc de trobada en què els jóvens aprenen a compartir i demostren com són de capaços en un món com el de hui" ha afirmat el vicepresident. En este sentit, ha afegit que tenim "el millor dels continents i volíem el millor dels continguts i estem molt orgullosos de la seua tornada a este lloc i en l'edició de 2011 a l'Àgora, un edifici multifuncional que alberga des d'un Open de Tenis fins a la trobada de jóvens emprenedors que vénen a la Campus".

"Per tot això, des de la Generalitat continuarem apostant fortament per la Campus Party, perquè és el punt de partida perquè molts emprenedors es donen a conéixer, es formen i facen realitat les seues idees", ha manifestat el conseller.

La pròxima edició de la Campus Party se celebra de l'11 al 17 de juliol.