04/02/2014

En col·laboració amb l’Associació Espanyola de Lluita contra el Càncer
Escolars participen en un recorregut interactiu pel Bosc de Cromosomes' amb motiu del Dia Mundial del Càncer Alumnes del centre Nostra Senyora dels Desamparados de Natzaret han participat hui en l’activitat ‘El càncer: acostar-se a la malaltia’ organitzada pel Museu de les Ciències Príncep Felipe en col·laboració amb l’Associació Espanyola de Lluita contra el Càncer. L’objectiu d’esta dinàmica ha sigut conscienciar sobre la malaltia, conéixer l’origen, la detecció i les causes que incidixen en el seu desenrotllament amb motiu del Dia Mundial del Càncer.

Dividits en grups, els escolars han recorregut de forma interactiva l’exposició ‘Bosc de Cromosomes’ per a localitzar determinats mòduls relacionats i resoldre una sèrie de qüestions entorn de la malaltia. Després han comprovat com afecta un cigarret al sistema respiratori amb la pràctica de la ‘botella fumadora’.