El VI aniversari del Museu de les Ciències se celebra amb vora 18 milions de visitants

11/11/2006

Vora 18 milions de persones han visitat el Museu de les Ciències des que es va obrir el 13 de novembre de l’any 2000. A més, i coincidint amb el sisé aniversari, el Museu acull este cap de setmana la reunió anual de la Junta Directiva de l’Associació Espanyola de Comunicació Científica.

Al llarg d’estos sis anys, en el Museu de les Ciències s’han fet moltes exposicions interactives, activitats de tota classe, tallers divulgatius, animacions científiques, publicacions per a tots els públics i ha col•laborat amb els principals museus científics del món; tot això acompanyat d’un important èxit de públic.

Grans exposicions com “Rumb al cosmos” i “Vida i genoma” han acostat al públic en general temes com l’exploració de l’univers o l’origen de la vida. I, a més, el públic ha pogut gaudir d’activitats gratuïtes i cicles dedicats a l’astronomia, conferències d’accés lliure i fins i tot ser espectadors d’experiments científics en directe.

A banda, amb la celebració de la reunió anual de l’Associació Espanyola de Comunicació Científica, el Museu de les Ciències es convertix durant estos dies en seu de la comunicació científica i d’esta entitat, abans denominada Associació Espanyola de Periodistes Científics, que presenta a València una nova etapa en què amplia el camp d’actuació no sols a periodistes científics, sinó també a divulgadors i comunicadors científics.