El Museu de les Ciències celebra el VI aniversari com a seu de l'Associació Espanyola de Comunicació Científica

09/11/2006

El Museu de les Ciències acull dissabte que ve, 11 de novembre, la reunió anual de la Junta Directiva de l’Associació Espanyola de Comunicació Científica, que es reunix a València este cap de setmana a fi de presentar la seua nova etapa i amb motiu de la celebració del sisé aniversari del centre interactiu dirigit per Manuel Toharia, que es va obrir al públic al novembre del 2000.

El Museu de les Ciències es convertix així durant estos dies en seu de la comunicació científica i d’esta entitat, abans denominada Associació Espanyola de Periodistes Científics, que presenta a València una nova etapa en què amplia el camp d’acció no sols a periodistes científics, sinó també a divulgadors i comunicadors científics.

Els membres d’esta Associació, que presidix el director del Museu de les Ciències, Manuel Toharia, i en què el principal objectiu és el foment i la divulgació de la ciència entre la societat, es reuniran dissabte de matí al Museu. A les 18.00 hores participaran en el Café de la Ciència, a la cafeteria del carrer Menor del Museu, amb la presència de Daniel Ramón, doctor en Ciència Bioquímica i Investigador Científic del CSIC en l’Institut d’Agroquímica i Tecnologia dels Aliments, que dissertarà sobre biologia molecular i aliments transgènics.