L’aigua és hui protagonista del nou cartell de 'Davant del canvi, canviem' de la Ciutat de les Arts i les Ciències

19/05/2020

La mostra era una de les novetats de 2020 per als espais exteriors del complex
Cartell 'El Agua: derecho humano' de l´exposició 'Davant el canvi, canviem' de la Ciutat de les Arts i les Ciències

El panell “L’aigua: dret humà” és el nou contingut que hui compartim de l’exposició 'Davant del canvi, canviem' de la Ciutat dels Arts i els Ciències. Este cartell destaca la importància de l’aigua com a vincle crucial entre la societat i el medioambiente. La fotografia, obra de Alfredo Benavent, correspon  a la cascada Hengifoss que, amb més de 128 metres, és la segona més alta d’Islàndia.

En 2010, l’Assemblea General de les Nacions Unides reconeix que l’accés a l’aigua és un dret humà. L’aigua és imprescindible per al desenrotllament de la vida, per al creixement i manteniment dels ecosistemes, per al cultiu dels aliments, i per a la lluita contra les malalties i la pobresa.

L’exposició 'Davant del canvi, canviem' mostra xicotetes pinzellades del que implica el canvi climàtic per al planeta Terra i flama a reflexionar al visitant sobre la forma d’actuar per a intentar pal·liar les greus conseqüències que comporta el canvi climàtic.

Davant de la impossibilitat d’instal·lar la mostra s’ha optat per la publicació setmanal de la imatge i text que acompanyen a cada un dels 28 panells gràfics que conformen l’exposició i que destaquen la importància de l’actuació humana per a frenar el canvi climàtic.