Tallers i activitats infantils en el mercat de Nadal de la Ciutat de les Arts i les Ciències
28/12/2020

El mercat de Nadal del Passeig d’Arcbotants celebra diversos tallers de manualitats infantils i també demostracions d’oficis artesanals com un luthier, vidrier, ceramista, fuster, entre altres.
El mercat de Nadal de la Ciutat de les Arts i les Ciències compta amb parades d’artesania i un betlem vivent, foods trucks caravan amb una àmplia oferta gastronòmica, una ludoteca musical i els tallers participatius infantils de manualitats amb temàtica nadalenca. Tota la informació i horaris en https://www.cac.es/web/navidad/programa
Per compres mínimes de 3 euros en les botigues, activitats o foodtrucks del mercat ambulant de Nadal es podrà adquirir una entrada única al Museu o a l’Hemisfèric al preu de 5 euros.
Totes les activitats, lúdiques i comercials complixen amb la normativa vigent contra la COVID-19 i es desenrotllen a l’aire lliure en cada un dels espais reservats per a això. L’accés i eixida del mercatet estarà controlat de forma automàtica per a conéixer l’aforament del mateix en cada moment, evitar així aglomeracions i garantir que es manté la distància interpersonal de seguretat