Els socis del Club 'Ciutat de les Arts i les Ciències' i el Club 'CienciAmics' podran visitar en primícia l’exposició 'Els nostres dinosaures' el 10 de juliol

01/07/2016

Des de hui 1 de juliol la Ciutat de les Arts i les Ciències oferix un 20% de descompte per als nous socis que adquirisquen el passe del Club 'CienciAmics'

El pròxim diumenge, 10 de juliol els socis del Club  'Ciutat de les Arts i les Ciències' i el Club 'CienciAmics' podran ser els primers a recórrer l’exposició 'Els nostres dinosaures' abans de la seua inauguració amb visites guiades al llarg del dia cada hora d’11 a 13 hores, i de 16 a 20 hores. Els socis rebran el dilluns, 4 de juliol un correu electrònic amb les instruccions d’inscripció ja que l’aforament dels grups de les visites serà de 20 persones.

La nova mostra del Museu de les Ciències “Els nostres dinosaures” reunirà  les principals troballes de la Comunitat Valenciana y permetrà descobrir criatures impressionants com el Morelladon beltrani, dinosaure originari de la localitat castellonenca i rèpliques de fins a 12 metres de longitud.

A més, el Club 'CienciAmics' de la Ciutat de les Arts i les Ciències oferix a partir de hui 1 de juliol un 20% de descompte per als nous socis. Les famílies amb xiquets entre 4 i 12 anys podran comprar el seu passe del Club des de 25,6 euros i els adults des de 32 euros (acumulable descompte de família nombrosa) i disfrutar de forma il·limitada de l’oferta del Museu de les Ciències i l’Hemisfèric fins al 31 de desembre de 2016.

D’esta manera, aquells que adquirisquen esta modalitat de passe podran descobrir al millor preu totes les novetats que oferixen el Museu i l’Hemisfèric, obtindran descomptes del 50% en 'La Ciència a Escena'  i el planetari en directe 'Les Nocturnes', un 10% en botigues i restauració, i descomptes en 'Les Nits del Museu' i 'Les Nits de l'Hemisfèric'. Les activitats que es realitzen en els exteriors de la Ciutat de les Arts i les Ciències com Waterballs, caiacs o barques, també podran realitzar-se amb un 20% de descompte i l’aparcament de l’Umbracle tindrà un preu de 2,5 euros per dia.