Cartes de servicis

L’Administració Pública Valenciana ha d’adaptar-se als nous reptes i necessitats de la societat i, per a això, ha de modernitzar i millorar de forma contínua els servicis públics que presta. La Generalitat assumeix aquest repte i, amb este fi, incorpora dins de la seua política de modernització, el projecte “Cartes de Serveis” com un instrument de millora, a través del qual els ciutadans i ciutadanes podran exigir la prestació d’uns serveis públics amb les màximes garanties de qualitat, i conèixer en tot moment el seu grau de compliment.


La Generalitat contribueïx així a donar resposta a l’exigència continguda en l’Estatut d’Autonomia de la Comunitat Valenciana que estableix i proclama, en l’article 9, el dret general que tenen tots els seus ciutadans i ciutadanes a disfrutar d’uns serveis públics de qualitat.


Les cartes de servicis de la Ciudad de las Artes y de las Ciencias S. A. U. (Museu, Oceanogràfic i Hemisfèric) han sigut revisades, amb la finalitat d’adaptar i actualitzar els seus compromisos de qualitat als servicis actuals.


En el Consell d’Administració del 20 de desembre de 2016 es va acordar, per unanimitat, aprovar les cartes de servicis. Posteriorment, es va publicar el document número 2017/1505 en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana núm. 7996 del 9 de març de 2017 en referència a les cartes de servicis de la Ciutat de les Arts i les Ciències.


Tant a la plataforma centralitzada de la Generalitat Valenciana, com a aquest portal de transparència “Ciutat Oberta”, es pot consultar el contingut dels compromisos de qualitat establits en elles, tractant així d’arribar de forma activa als usuaris i usuàries potencials dels servicis afectats. A continuació, es facilita l’enllaç directe:


https://cjusticia.gva.es/es/web/inspeccion-general-servicios/cartas-publicadas