Cartes de servicis
LAdministració Pública Valenciana ha dadaptar-se als nous reptes i necessitats de la societat i, per a això, ha de modernitzar i millorar de forma contínua els servicis públics que presta. La Generalitat assumeix aquest repte i, amb este fi, incorpora dins de la seua política de modernització, el projecte Cartes de Serveis com un instrument de millora, a través del qual els ciutadans i ciutadanes podran exigir la prestació duns serveis públics amb les màximes garanties de qualitat, i conèixer en tot moment el seu grau de compliment.
La Generalitat contribueïx així a donar resposta a lexigència continguda en lEstatut dAutonomia de la Comunitat Valenciana que estableix i proclama, en larticle 9, el dret general que tenen tots els seus ciutadans i ciutadanes a disfrutar duns serveis públics de qualitat.
Les cartes de servicis de la Ciudad de las Artes y de las Ciencias S. A. U. (Museu, Oceanogràfic i Hemisfèric) han sigut revisades, amb la finalitat dadaptar i actualitzar els seus compromisos de qualitat als servicis actuals.
En el Consell dAdministració del 20 de desembre de 2016 es va acordar, per unanimitat, aprovar les cartes de servicis. Posteriorment, es va publicar el document número 2017/1505 en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana núm. 7996 del 9 de març de 2017 en referència a les cartes de servicis de la Ciutat de les Arts i les Ciències.
Tant a la plataforma centralitzada de la Generalitat Valenciana, com a aquest portal de transparència Ciutat Oberta, es pot consultar el contingut dels compromisos de qualitat establits en elles, tractant així darribar de forma activa als usuaris i usuàries potencials dels servicis afectats. A continuació, es facilita lenllaç directe:
https://cjusticia.gva.es/es/web/inspeccion-general-servicios/cartas-publicadas